Fabricant envasadores des de 1979
Zermat, empresa dedicada a l'envasament al buit amb més de 40 anys de trajectòria, des de 1979, amb un creixement sostingut i constant. Fabriquem una extensa gamma d'envasadores al buit per a cobrir totes les mesures i nivells de producció amb un important reconeixement i prestigi dins del sector degut a la seva labor d'empresa pionera en màquines envasadores al buit.
Àmplia experiència en la fabricació d’envasadores al buit.
La producció és constant i sense pauses. Any rere any, setmana a setmana, s’entreguen envasadores Zermat a una infinitat de destinacions; milers d’equips dissenyats i fabricats per a l’envasament de tot tipus de productes.
Des de l’any 2006, Zermat forma part de l’aliança KHZ per fabricar equips conjuntament amb diferents empreses productores de sistemes d’envasament de gran qualitat a Àustria, Alemanya, Holanda i Itàlia. Cada equip està produït pel fabricant més especialitzat i la seva alta qualitat està avalada per tots. L’objectiu d’aquesta aliança sempre és satisfer les necessitats de cada projecte amb una millor precisió.

Qualitat i confiança
La nostra premissa per tots els clients
La qualitat de la nostra maquinària està avalada per una cartera de clients integrada per productors i manipuladors de tota classe de necessitats alimentàries i peribles, fabricadores de components i indústries vàries.
Tots els equips ZERMAT han estat sotmesos a exigents proves de rendiment i fiabilitat abans de la seva comercialització, el doble control de qualitat al fet que se sotmet cadascuna de les nostres màquines garanteix la màxima qualitat i bon funcionament

Envasadora al buit ZERMAT CV1000 - Any de fabricació 1987
Innovació i rendiment
La nostra visió per totes les màquines abans, ara i pel futur
La innovació en la nostra màquinaria ZERMAT ha sigut i serà una constant per nosaltres. El rendiment i les possibilitats d'augmentar la competitivitat dels seus negocis és un factor determinant per escollir una màquina o un altre.
Tots els equips Zermat estàn fabricats amb peces resistents i de qualitat
I+D
Sempre en estudi constant de noves aplicacions i sistemes per augmentar les possibilitats de envasament al buit, així com l’augment de producció, rendiment i durabilitat dels nostres equips.
Al costat dels nostres clients
Orgullosos d’assessorar, atendre i solucionar totes les demandes dels projectes i clients de ZERMAT.
La gamma més completa
Som especialistes en el nostre producte per atendre cada projecte i necessitat a la perfecció. Disposem del més ampli catàleg de màquines amb una infinitat de models per adaptar-nos a cada producte a envasar i al nivell de producció diària necessària.
Experiència i qualitat
Tot el nostre coneixement i experiència al vostre servei; l’envasament i conservació perfectes dels vostres productes és el nostre compromís.
Des d’aliments crus, cuits, processats o elaborats, fins a components electrònics, d’automoció, peces tèxtils, productes farmacèutics o qualsevol peça o part que us pugueu imaginar: tot és possible d’envasar amb un equip Zermat.
Servei tècnic amb assistència i assessorament online
La nostra extensa xarxa d’instal·ladors pot oferir-vos l’assistència tècnica necessària per al manteniment, reparació o revisió de la vostra envasadora.
El nostre departament postvenda us ofereix assessorament i instruccions en línia (Skype, WhatsApp, Facetime, etc.) per a la instal·lació o reparació de la vostra màquina Zermat.
Fabricació d’equips automàtics
I línies adaptades a cada producció.
Els sistemes per envasar al buit, la nostra professió.
Les línies de producció automatitzada, la nostra especialitat.
Països on Zermat té presencia

ZERMAT Importador exclusiu de la marca GRAEF
Des de l’any 2002, ZERMAT importa la gamma de tallaembotits comercials i industrials de la marca GRAEF en exclusiva per a tots els mercats de parla hispana.
Màquines de la més alta qualitat, fabricades a Alemanya, que combinen perfectament amb les envasadores ZERMAT per a les tasques de llescat i envasament d’aliments.