En aquesta vídeo del nostre canal de YouTube veurà com funciona la placa inclinada en la màquina de la sèrie Medium el model CV1000
Els models de les envasadores de la gamma Medium+ permeten la fabricació amb cinta de càrrega automatitzada, d’aquesta forma durant el procés d’envasament, l’operari posiciona les bosses del següent cicle en la zona de càrrega. Aquest accessori està disponible per als models de la sèrie Medium+. Les bosses de l’interior de la cambra ja envasades es descarreguen després del temps programat. Aquesta opció permet incorporar també la cinta de càrrega automatitzada.
Un dels nostres assessors especialitzat es posarà en contacte amb vostè per a resoldre tot el que necessiti.
Li truquem? Si vol que un dels nostres assessors el contacti per donar-li informació més detallada. Deixi’ns el seu número de telèfon.